söndag 11 augusti 2013

Sensommarbilder

God kväll i stugorna gott folk.
Då var snart denna helg över också och
en ny vecka börjar.
Idag har jag varit ute och letat platser
till mina kommande dukningar.
Dels augusti månads dukning här på 
bloggen, men även beställda
tidningsreportage.




Tycker den här perioden mellan sommar och höst
är så otroligt vacker.
Rönnarna dignar av bär och de sena perennerna
blommar ikapp med mognande äpplen.




För min egen del och mitt företag händer
det mycket spännande nu som jag snart 
kommer att avslöja.




En sak kan jag berätta redan nu.
Jag kommer vara ledare för en helgkurs i
början av oktober, där kreativiteten
kommer att flöda.
Mer info om detta kommer framöver.




Dessutom har två tidningar valt ut mig
att få presentera min blogg i höst.
Jag kommer så klart berätta för er
när det finns i tryck.




På torsdag i denna vecka kommer ett företag
hit och fotar till sin julkatalog.
Låter avlägset med jul när man ser dessa
grönskande bilder...
Men då skall både både sparken och kälken
fram ur gömmorna.
Men de åker fort bort igen...ler.

Ha nu en fin start på nya veckan!

Kram Pia

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så flotte bilder :-) høres ut som du får en strålende flott og spennende høst !

Ønsker deg en nydelig uke

Smil og klem fra Monica

Lisbeth sa...

Hvor lyder det spændende Pia..:-)
Sikke en masse der sker for dig..du har da masser at se til.

Her ser vi Sommar med Ernst hver dag..de genudsender alle hans programmer på TV2 fri kanalen.
Gud den mand er dog det skønneste og herligste og godt ser han ud også...;-)

Du er jo en kvindelig Ernst..så du kunne da også godt få dit eget tv-program..:-)

Knus fra Lisbeth

Marie maräng sa...

Så fina sensommmarbilder!

Ha en fortsatt fin vecka!
Kram Marie

toves sammensurium sa...

Gleder meg allerede til å se dine neste dukningar Pia,er sikker på du finner på noe fantastisk denne gangen også :)
Toveklem :)