fredag 16 augusti 2013

Dukningar

Idag har jag fotograferat augusti
månads dukning som visas här sista
helgen i månaden.




Regnet hängde i luften men det klarade sig.
Som ni förstår var det utomhus och
i en härlig miljö kan jag lova.




När jag står där och flödar ut i kreativitet,
då tänker jag som så ofta förr
jag har världens roligaste jobb!!
I början på nästa vecka får jag sväva ut
igen då ett beställt reportage skall
fotas...






Fast det bara är augusti känns det lite
höstlikt i luften.
Rönnarna dignar av bär och Syrénhortensians
grenar tyngs ner av jättelika
blomklasar.
Plockade in och fyllde min favoritskål
i blått pressglas och tände
lite ljus i köket.




För övrigt har det som vanligt varit en 
hektisk arbetsvecka.
Har avslutat några målerijobb och nu måste
jag sätta igång och måla möbler till
butiken.
Har sålt 4 av möblerna där på drygt en vecka
och då börjar det kännas tomt i min
lilla butik.
Men det är ju angenäma problem..ler.




Passar på att önska er alla en riktigt
härlig helg!
Imorgon är butiken öppen 10-13.

Kram Pia


1 kommentar:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Pia.
Känner mig alltid lika glad när jag kikar in hos dig..
All värme som du sprider härinne tillsammans med vackra bilder :)
Hoppas allt är bra med dig.
Stor kram
Jessica