fredag 28 juni 2013

Fredagshälsning!

Idag har jag haft extraöppet i butiken
för långväga gäster.
Bland annat en bloggvän från Skåne.
Om ni visste vad det värmer med alla sköna glada
människor som spontant kommer och säger:
Måste ju äntligen få hälsa på dig,
jag läser din blogg dagligen.
Tack alla ni som gör att jag redan nu efter
bara 14 dagar med butiken, känner att det 
här är det 
bästa jag gjort på år och dar..ler.




Kom, kom, kom i sommar och ta vägen förbi
Limmared med omnejd.
alla loppis
och antikbutiker mm i Limmared.
Väl värt ett besök och jag öppnar gärna upp
för er om ni kontaktar mig på
info@ateljeskogslyckan.se eller på 
tel 0730-656777 om jag har möjlighet.
Annars är det öppet tis och tor
klockan 14-18 och lör 10-13
hela sommaren!

Lampan på bilderna är ny för dagen!
Design Ateljé Skogslyckan.




I helgen visar jag månadens dukning för juni
här på bloggen.

Missa inte det!

Kram Pia

Inga kommentarer: