fredag 1 mars 2013

Mars

Vilka ljuvliga senvinterdagar vi har!
Solen skiner och skapar 
vackra skuggor.




Fåglarna har börjat kvittra så smått,
och det droppar från taken.




Och man känner inspirationen och lyckan
i vardagen.
Idag är det dessutom fredag och vi
har en härlig helg framför oss.




Ja jag vet att Hortensian inte skall stå ute,
men vad gör man inte för några bra
bilder..ler.



Nu skall jag sätta mig och göra ett
dukningsinlägg att visa i helgen.
Har inte hunnit fota någon månadens
dukning för februari.
Så det får bli bilder jag fotade till ett
tidningsreportage för ett tag sen.




Min tid räcker inte riktigt till.
Har så mycket idéer så det är inte det
som är problemet...




Ha en riktigt härlig fredag i solen.

Kram Pia

1 kommentar:

Gabriella sa...

Så härligt det ser ut på dina bilder!=)