måndag 7 maj 2012

Vinnarna!

Då var det dags att avslöja
vilka som vunnit i min
2 års give away!





Allra först vill jag tacka er för alla
underbara kommentarer angående
månadsdukningen för april.
Hade ju inte alls behövt vara orolig för att
ni inte tyckte om den...ler.
Tack snälla goa ni sporrar mig till
vidare äventyr!!

Och här kommer vinnarna!!




Vinnare av varsin Lavendelbukett blev:

Ida, Edtiaflicka
och
Gosigt och vilt




Vinnare av den vackra Lavendelkudden blev:

Helena W.




Varsin lavendelpåse vanns av:

Maj Berggrens värld
och
Annika, Gustafsson.57@hotmail.com





Och de vackra märkbanden vanns av:

Eva-Marie Målargården
och
Frida, Fröken Frida

Ber vinnarna skicka mig sina adresser till
info@ateljeskogslyckan.se

Tack allesammans för att ni ville vara 
med och fira!!!


Kram Pia

13 kommentarer:

Miruschka sa...

Återigen visar jag mig som en god förlorare och gratulerar vinnarna;)
Tack för en jättefin utlottning!
Kram♥

Lena/isklockan sa...

Grattis till alla vinnarna och ett stort Tack till Dig Pia för en fin utlottning.

Kram

Nyanser av vitt sa...

Grattis till dina lyckliga vinnare och tack för en fin utlottning.
Kram Agneta

Anki sa...

Grattis till alla vinnarna, och tack för en fin utlottning!

Ha en fortsatt fin vecka!
Kram!

Eddan sa...

Grattis till alla vinnarna :-)!

Snäckskalsdalen. sa...

Och jag gratulerar alla vinnarna! Jag hade ju gärna varit bland dom, men man kan inte ha tur alltid!
Agneta kram

Maj sa...

Tittar in här nu 00.30 och blir så glad när jag ser att jag vunnit!!
Stort tack för fint lotteri.
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis och kram till alla vinnare.
Ha en fin solig dag Pia
Kramar
AnnaMaria

Jenny sa...

Grattis till vinnarna! Tack för en fin tävling!

Kram,
Jenny

@nne sa...

your blog is so beautiful ... very romantic "ambiance", wonderful items and lovely pictures! love it, @nne

Edtiaflicka sa...

tjohooo!! Tack!

Mvh Ida

G:a Affären sa...

Grattis alla vinnare till fina priser!
/Cia

ANNIKA sa...

Jätteroligt att JAG vann.
Mejlar min adress...
Tusen tack!
kram ANNIKA