tisdag 21 juni 2011

Smygtitt!
Tänkte vara lite småretlig mot 
er som går och väntar på att
se vad jag köpte i 
Danmark. 


Visa lite små glimtar...



Jag fotograferade igår,
men måste nog dela upp inköpen
på två veckor.
Var mer än jag trodde...ler.



Tänk att det redan är midsommar vecka.
Nån mer än jag som önskar
att det snart slutar regna?


Hoppas dessa bilder kittlar era sinnen!
En del av er kanske redan har bilderna klara
för er, vad det är jag köpt in.
Imorgon är det dags att visa helheten.



Ha en fin tisdag!
Så ses vi imorgon!
Kram Pia 


7 kommentarer:

Roses & Angels sa...

Så fint Pia. Hoppas det du hade en fin resa till Danmark. Jag har en liten midsommar tävling inne hos mig ifall du skulle vara intresserad Kram

Unknown sa...

Ser ju jättefint ut..:)
Ja jag är sååå less på regnet men igår hade vi faktiskt sol här,men regnet ska ju komma tillbaka...Nu vill man ju njuta av alla blommor, sitta ute och fika/äta..Hoppas verkligen det vänder snart...:)
KRAAAM vännen och ha en härlig dag!!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Oj oj oj jag tror att morgondagens inlägg kommer att bjuda på mycket ögongodis och vilja ha saker=)

Ja regn behöver vi inte mer nu. Maken och jag var iväg och handlade i går kväll. Vi kom hem under värsta skuren och undrade hur vi skulle ta oss in i huset utan att flyta bort.

Ha en fin tisdag!
Kram,
Regina

Anneli sa...

Hejsan.

Ska bli kul att se vad du fyndade hos"grannarna".
Har mina aningar......

Menar du att du redan tröttnat på regnet?
Blåsten också?

Nä, nu längtar man verkligen efter lite ljusa, varma kvällar (och dagar naturligtvis).

Kram
Anneli.

Anonym sa...

vilken härlig tripp du haft...där skulle man fått följt med...här renoveras det för fullt, men nu kittlade det i bloggtarmen igen...ha en skön midsommar, trots regnet...kramis semlan

Pia sa...

Åååh, ljuvligt blir den iaf!!!!

Kramis!
-Pia-

Arja sa...

Hejsan! Visst blir man nyfiken på att få se mera. Så jag får allt ta och kika in imorn igen. Det verkar som att du haft en bra shopping resa och härliga bilder på vallmon.
kramizar Arja ♥