torsdag 25 april 2013

Butik

Ett litet kort livstecken från mig!
En del av er har kanske redan läst 
nyheten på face-book...

Efter tre år med nätbutik känner jag 
att tiden är
mogen för att öppna en fysisk butik.




Har just fått klartecken att lokalen är min.
Den ser ut som "hej kom och hjälp"
så det kommer krävas mycket arbete för
att få den någorlunda i skick.
Butiken kommer öppnas i Limmared,
ca 3,5 mil från Borås.




Mer information kommer löpande framöver
och jag hoppas kunna öppna någongång
i juni.

Glöm inte att jag visar månadens dukning
här på bloggen i helgen.
Det blir min 28:e dukning!

Kram Pia



8 kommentarer:

Marie sa...

Jättegrattis! Vad spännande det ska bli att se din nya butik. Ser fram emot det.

Vit Hortensia sa...

Så kul Pia!!
Vet hur det är att fixa en lokal från "hej kom och hjälp mig", men då har man ju förmånen att få lokalen precis som man vill!

Solskenskram till dig
Birgitta

Blommiga Rutan sa...

Så roligt!

STORT lycka till!

Har haft butiken i 16 år nu ( fast det känns som 7-8 år) och det är verkligen jätteroligt. Mycket jobb också, men det är ju sååå roligt att få jobba med sin hobby!

Kram Anncathrine

Bittan sa...

Grattis hörru !
Det var väl på tiden :-))) Då vet vi vart vi ska åka på utflykt i sommar .
Kram Bittan

Lallbacken sa...

hej pia. men så roligt för dig!!! lycka till från mig ;))
/mia

Lisbeth sa...

Stort tillykke med den nye butik:-)
Ja jeg læste det på facebook først;-)
Det kommer til at blive en succes Pia med en butik.

Jeg har ikke glemt gevinsten, men har været syg og har ikke været så meget på.

Kram fra Lisbeth

Kristin sa...

Masse lykke til!!! Hadde egentlig tenkt å maile deg og spørre om det gikk an å shoppe "for real" hos deg, det blir jo dyrt å sende til Norge... Nå skal jeg overtale mannen til å legge turen om Limmared i sommer ;-)
Klem fra Kristin

Clara Malvina sa...

Du är välkommen till Limmared Pia =)

/Clara Butik Torpdröm