måndag 18 mars 2013

Solnedgång

Igår kväll när jag stod och fotade till
hemsidan så fångades blicken hela tiden av
den vackra solnedgången och dess
strålar.




Så det slutade som det ofta gör med mig att
det fotas hej vilt där det inte 
skulle fotas.




Strålarnas ystra lekar inne måste ju fångas
snabbt för nån minut senare har de
börjat leka nån annanstans.




Här några kort från mitt lilla skåp
i matsalen.




Där står några av alla de gamla flaskor
jag samlat på mig genom åren.




Här har en av madonnorna fått sig en
värmande solstråle...




Och även nästa...




Men jag hann faktiskt fota det jag
 skulle också..ler.
Nämligen flera gamla vackra underläggsspeglar
som nu skall läggas in i webshopen.




Kram Pia


4 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Så härligt du fångat ljusets ögonblick i dina bilder ,kram Nette

Jenny sa...

Solstrålar är magiska! De kan få vad som helst att se romantiskt ut.

Kram,
Jenny

Marie maräng sa...

Härligt ljus!
Vilket fin litet skåp du har :)

Ha en fortsatt fin vecka!
Kram Marie

Sirpa sa...

hej Pia! Mycket fint! Härliga bilder med solnedgång!
Har en fin tisdag!
Kram Sirpa♥