söndag 5 augusti 2012

Vinnarna!!!

Igår var sista dagen att vara med
i min give away.
Och nu har dragningen skett
med hjälp av slumpgeneratorn...spännande!

Här är vinnarna...



Den fina klockan vanns av Eveline Johansson
med nr 56
som skickat mail.




Canvastavlan vanns av Uttan med
lottnr 40.




Korgen med söta flaskor vanns av
Renate med lottnr 20.




Det söta hjärtat med fåglar vanns av 
Tiger/Elisabeth med lottnr 14.




Den söta anteckningsboken med ängel 
vanns av Susanna med lott nr 25.




Tändsticksasken i zink vanns av 
Silversmed Linnéa med 
lottnr 9.




Och till sist vanns denna lilla söta
ask av Parfymista med lottnr 18.


Vinnarna skickar mig sina adresser på
info@ateljeskogslyckan.se

Tusen tack för att ni ville vara med,
och grattis till vinnarna!!
Vill även tacka för feed back vad ni gillar 
med bloggen, det sporrar mig
och ger mig massor med
inspiration...

Kram Pia


10 kommentarer:

Susanne sa...

grattis till alla vinnarna,,o kram till dig....

Felix sa...

Nej men så roligt att jag är en av vinnarna! Grattis till de övriga vinnarna också! Jag mejlar adressen...

Sommarhälsningar
Elisabet

Lena/isklockan sa...

Grattis till vinnarna och ett stort tack till Dig Pia för en sån fin utlottning.

Kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Stort grattis till alla lyckliga vinnare! Härligt inlägg om korna, Alfred är hur söt som helst=)

Ha en fin dag!
Kram,
Regina

Eveline sa...

Nej men vann jag!? Tusen tack! Kram!

Anonym sa...

Ett stort tack till dig Pia för den fina utlottningen! Jag blev så glad att vara en av de lyckliga vinnarna:))

Grattis till er övriga vinnare!

Ha en bra start på veckan fina Pia!

Måndagskram Renate

Uttan sa...

Å Jag har Vunnit!
Vilken Lycka!
Och vilken fin vinst. :-)
Nu är Måndagen en x-tra bra Måndag.

Grattis till Er andra som också vunnit hos Pia.Vi är många som älskar Skogslyckan.
Pia Din blogg förgyller dagarna.

Ha det gott!
Kram!

Susanna sa...

Hejsan

Å vilken Lycka att vinna
verkligen en överraskning och fin vinst tusen tack kära du.

krammiz
Sussi

Avslutat konto sa...

Och sent insnubblande kommer silversmeden med sina fjärilar i magen för hon har just vunnit något! Det är ju en dag att minnas, jag som aldrig vinner på lotteri! Hihi...

Tusen tack! Jag har mailat nu äntligen... Det här var verkligen rätt gåva till rätt hem! :)

Tack så hjärtligt snälla Pia!
Varm kram från Linnea i Solglänta!

Parfymista sa...

Tack så mycket för den fina vinsten!

Parfymista (Elisabeth M)