lördag 28 juli 2012

Ljusstake

Igår var jag på fest!
En god vän som fyllde 40 år, 
och det blev den roligaste festen 
på mycket länge!
Hes som attan och rejält ont i fingertopparna
efter att ha spelat och sjungt 
men vad gör det...
Födelsedagsbarnet jobbar med rör och
fjärrvärme, så han fick en personligt
designad ljusstake.
Visst är den läcker!!!
Han blev glad och nästan lite RÖRd...ler.




För er som tittar in för att det är sista
helgen i juli, 
och gärna vill se en dukning.
Måste jag göra er besvikna för jag har 
tagit lite 
duknings-semester.
Återkommer med min tradition i
augusti.

Kram Pia

5 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Säg inte du gjort den fina, fantastiska ljusstaken själv! Skulle inte förvåna mig ett skvatt, den är urläcker!
Agneta kram

Anneli sa...

Oj ,så fräck!
Kan förstå att födelsedagsbarnet blev glad.
Kul med en så personlig gåva.

Ha det fint,
Anneli

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken läcker ljusstake, förstår att födelsedagsbarnet uppskattade den!

Ha det gott!
Kram,
Regina

STENLYCKA sa...

Hejsan!
Äntligen ett livstecken från mig på din underbara blogg. Har haft en skön semester och
gjort massor med härliga saker under dessa veckor.Därför har det varit tyst från mig. Nu är jag inne på min sista vecka och får försöka komma in i rutinerna igen inför jobbet nästa måndag.
Önskar dig en allt gott, njut av de sista dagarna i juli!
Kram Raina

Nyanser av vitt sa...

Så kul med fest.
Tipsade en bloggare som letade trådrullar om dig. Hoppas hon beställer.
Kram Agneta