måndag 23 juli 2012

Give away

I dagarna passerade bloggen ofattbara
 150 000 besökare.
Jag är så lycklig att ni tittar in,
och ännu lyckligare om jag
kan inspirera en liten smula.
Vill ge något tillbaka och tänkte därför fira
men en liten give away.




Reglerna för att deltaga är mycket enkla.
Lämna en kommentar och ni får en lott.
Om ni sedan länkar med ovanstående bild
så får ni två lotter.
I kommentaren vill jag att ni skriver
och berättar vad ni tycker bäst om
med min blogg...
Dragning sker 4 augusti.

Här kommer de fina
priserna!




Stor vacker klocka med utfällbart stöd
på baksidan.




Vacker canvastavla med text.




Vacker träkorg med tre flaskor 
med text.




Ljuvligt välkommenhjärta med söta
fåglar.




Liten fin anteckningsbok.




Vacker tändsticksask.



Söt liten nipperask.


Om ni inte kan skriva kommentar här
så går det bra att skicka ett litet
mail till
info@ateljeskogslyckan.se

Tusen tack för att ni finns!!!
Utan er ingen blogg...

Lycka till!
Kram Pia



41 kommentarer:

Unknown sa...

Vackra och fina ting att se på bilderna i bloggen.

Miruschka sa...

Jag får inspiration och ibland även motivation till att förändra här hemma. Men det bästa är nog onsdagarna, då är din blogg den allra första som jag kikar in till för att se vilka godbitar du visar;)
Jag tar två lotter tack!!
Kram♥

Livingroom sa...

Oj då, grattis till besökarna. Gilalr din blogg verkligen...så mycket fint att se på och så inspirerande. Deltar i din utlottning och har givetvis länkat från min blogg , så kniper 2 lotter .

mimmi55 sa...

älskar dem fina bilder som inspirerar och har inspirerat mig så mycket.

Grattis till en populär blogg och deltar med 2 lott.

Helga Rosengren sa...

Du har en underbar blogg! Så vackra bilder, så mysiga texter! Tittar in då och då och fröjdas :o)

mimmi55 sa...

älskar dem fina bilder som inspirerar och har inspirerat mig så mycket.

Grattis till en populär blogg och deltar med 2 lott.

Avslutat konto sa...

Oj vilka vackra saker du ger bort! Vad roligt och spännande! Jag vinner aldrig något men jag tar ändå två lotter i din lottkrans denna gång!

För mig är din blogg två saker. Dels ren fröjd för ögat... Man tittar och inspireras av något som i mina ögon i alla fall är så nära perfekt man kan komma.
Den andra delen är att få drömma iväg till en annan plats en stund. Att vara en del av någon annans vardag och värld om så bara för en stund i text och bild.

Så... drömmar och inspiration, det är vad Ateljé Skogslyckan är för mig!

Tack för att du delar med dig!

Varm hälsning,
Linnea Silversmed

Änglarum sa...

Hej jag är gärna med på 2 lotter tack ;= det bästa o finaste med din blogg är de sagolika månads dukningarna.. sen allt annat med förstås! kram Jessica

Anonym sa...

Grattis!!! Det är du värd! Tänkte på dig häromdagen då jag handlade en kaffesked i nysilver som var omgjord till en ring! Men mest av allt med din blogg förutom just nytänkandet kring vackra gamla ting är dina blå/vita tallrikar!!! Är helt förälskad och kommer att lägga en order på din web-shop! Tack/ Jessica från Hässleholm

Anonym sa...

Visst vill jag ha en lott oh chansen att kanske vinna, så roligt. En otroligt inspirerande blogg som jag besöker ofta. Får så många tips och råd. Åsa

Felix sa...

Grattis till det stora besöksantalet! Jag är gärna med i din fina utlottning, tar två lotter och länkar med bild. Håller tummarna och hoppas på en vinst! ;-)

Din blogg är en full av inspiration, idéer och vackra bilder, så här tittar jag gärna in. Här kan man drömma om det perfekta boendet...

Sommarhälsningar
Elisabet

Anneli sa...

Vill gärna vara med i din utlottning!
Så 2 stycken vinstlotter för mig tack.

Dina vackra foton är något alldeles speciellt.................

Kram Anneli

Parfymista sa...

Det jag tycker allra mest om i din blogg är de vackra fotona. Bilderna har SJÄL! Det är en fröjd för ögat att titta på dina fina bilder.

Här är min länk: http://nummernio.blogspot.se/

Elisabeth McCann
psychedelic6@gmail.com

Anonym sa...

Stort GRATTIS till en populär blogg med så många besökare!

Egentligen gillar jag allt i din blogg och skulle kunna skriva massor med adjektiv.

Dina vackra ting med bakgrundshistorik, själ och den blå tråden som återkommer som ett vackert tema för att inte tala om dina vackra takmålningar.

Jag vill gärna delta i den fina tävlingen med 1 lott och hoppas att Fru Fortuna står mig bi.

Varm kram Renate
wretefelt@hotmail.com

Södergatan sa...

Jag vill gärna vara med i din utlottning!Allt är fint med din blogg tycker jag!Vackra bilder, fint hem som du visar upp.Månadsdukningen som jag ser fram emot varje gång,plus att man kan köpa fina saker i din shop!

Puumuli sa...

Ett stort grattis! Jag är gärna med i utlottningen med en lott.

Ha en fin fortsättning på veckan!

Kram
Sari från Puumuli

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Jag tycker du inspirerar mig mycket, gillar din "stil". Sen tar du så vackra bilder med och dina dukningar;)
Länkar med!

Kram Susanne

Susanna sa...

Hejsan!!!


Men va!!!! GRATTIS <3 <3
Klart att du har många läsare
så vackert som du skriver samt så vackra bilder du så gärna delar med dig och härliga tips, sånt man inte har tänkt på.
Grattis igen.
Klart jag är med och firar med dig om jag får.
har ju ingen blogg men läser din blogg fast kommentarerna är glesare dessa tider, de har sin orsak, arbete, sommarvik, som vanligt :( då får allt annat lida. Men läser gör jag och sparar tipsen som du kommer med.
Jag inspirerar mycket av dina bilder & dina spec dukningar. Gillar din stil = min stil.

Ha en fin vecka
Krammiz
Sussi

Vit Hortensia sa...

Skulle vilja säga: Utan dig ingen blogg:-)

Vackra bilder på vackra saker...inspiration och njutning till max!
Deltar gärna i utlottningen...skulle vara kul att vinna någon av de fina sakerna!

Här susar det ordentligt i säven idag. Sänder dig ändå många soliga hälsningar.
/Birgitta

Drömliv sa...

Dina otroligt fina bilder och din förmåga att skapa vackra och inspirerande stilleben/miljöer...

Hajan sa...

Jagtager så gärna en lott.Älskar att titta in till Dig.Det är ju en annan värld att få vara ett tag hos Dig.
Jag är ju nästan nybörjare
men kollar på Era bloggar kan man lita på besökssiffrorna, det ökas ju varje gång när man själv går in på sin egen blogg med ???
kram från tanten

Titti sa...

Gillar din blogg eftersom det finns så mycket fint att titta på & så ger den mig inspiration.

Jag länkar även ifrån min blogg & hoppas på tur.

ela sa...

Vackra och inspirerande bilder.....
Följer din blogg.
mvh
elainesbild@yahoo.se

Lena/isklockan sa...

Hej! vill jätte gärna vara med. Jag kniper två lotter . Har länkat..
Jag gillar allt i din blogg , vackra foton , inspirerande bilder på gamla saker som jag gillar extra mycket.

Kram

Nette Cecilia sa...

Jag har fått så mycket inspiration av din blogg ,vi gillar ju blått båda två .Dina målningar inspirer mig också .Alltid lika trevligt att titta in i ditt hus .Snart får du se bilder av dina servetter , vad jag åstadkom med dom i min renovering av sovrummet i sommarstugan .Kram Nette

bittan sa...

Visst vill jag vara med .Gillar dina fina bilder o får insperation av dem, tack.
bittan4@gmail.com

Denise Kennedy Sundh sa...

Hej vilken fin och öppenhjärtlig blogg du har. Du har skapat ditt eget paradis med lust o fägring! Vad vore livet utan kriserna och kärleken? Det är ju då man utvecklas som människa.
Kram Denise

Marie sa...

Hej!
Deltar mer än gärna i utlottningen av de vackra tingen! Läser din blogg med jämna mellanrum då jag älskar den gammeldags lantliga stilen. Bilderna är underbara att titta på och skänker mycket inspiration. /Mvh Marie

Jenny sa...

Jag älskar dina dukningar!

Självklart vill jag vara med i utlottningen, kniper två lotter, tack!

Kram,
Jenny

Uttan sa...

Äntligen har Jag gjort ett inlägg på Bloggen min. Gick inte att länka till Dej i högerspalten men i vanliga inlägget. Jag har slut på bildutrymmet nu. Så det måste fixas.
Din blogg!
Ditt hem!
Din nätbutik!
Det är FANTASTISKT! slltihopa.
Jag kan sitta och drömma mej bort läääänge hos Dej.
Jag bli SÅ inspirerad...
Ditt hem är verkligen helt i min
smak och Jag blir så lycklig när Jag ser nått Du har som också finns i mina gömmor. Pressglasskålar som jag också samlar på och kannorna och inte att glömma de små gamla flaskorna som finns i gömmorna i skogen finns också hos mej :)
Och att Du inte målar allt i vitt utan låter gamla möbler få ha sina träslag kvar som de varit ... de gillas mycket,
Nu ska Vi flytta till Mannens föräldrahem en gammal bondgård och jag kan lova Dej att Jag kommer studera Ditt hem i minsta detalj och få tips om både reparationer och möblering.
Nu hoppas Jag på tur i Lotteriet.

Sommarkramar till Dej.

Anonym sa...

hej
oj så fina saker
här vill man jätte vara med och tävla
har gillat o delat på min fb
hoppas nu på turen
Titti skarp fd carlsson
tittifairlane@hotmail.com

Unknown sa...

Hej vännen jag är mer än gärna med o tävlar om de underbara sakerna du lottar ut. Din blogg är underbar som du redan vet. Ha en skön dag kram Beijan

Helena sa...

Grattis till alla besökare på bloggen! :) Håller med alla här att den är jättemysig och inspirerande!

Tar gärna en liten lott jag med! :)

Mvh:Helena

Marie maräng sa...

Åh, så mycke fint ;)

Jag tycker din blogg är fantastiskt fin och framför allt ditt hem är magiskt vackert!

Jag gillar att titta på dukningarna och nyheterna i webbshopen är jag så nyfiken på.

Tar 2 st lotter.. Tack för chansen att få vara med!

Kram Marie

vibeke sa...

Flotte ting og sager du har, kram Vibeke volck.

Tante Titti sa...

Jeg vil gjerne være med på din give away. Og tar to lodder.
Jeg liker stilen din og alltid fine bilder, og jeg finner alltid masse inspirasjon her. Ønsker deg lykke til videre med bloggingen.
Titti-klæmm!!

Marits Hverdagsgleder sa...

Gratulerer med så mange besøk, Pia :) Jeg vil gjerne delta i din give away. Jeg titter innom deg ofte, du inspirerer med dine vakre bilder av flotte (ofte gamle) ting som jeg bare elsker. Er veldig glad i jernvinduet jeg kjøpte hos deg.
Klemmer

Gårdsjenta sa...

Gratulerer med så mange besøkende! :)
Nydelige premier var det også :)

2 lodd på meg :)

Ønsker deg en finfin dag :)

Lisa Blom sa...

Det bästa med din sida är du. Allt på sidan speglar dig och den underbara människan du är. Jag tycker om dina berättelser om dom olika sakerna och dina bilder är ju bara så vackra. Många kramar // Lisa

Marie sa...

Inspireras allra mest av de fina bilderna i din blogg och får många bra fotoidéer.
Fotar inte inredning men dina bilder försöker jag översätta till mitt "papperspyssel".
Bor relativt nära och uppskattar även lite lokala idéer.
Visar bild i min blogg och hoppas på tur.

Petra sa...

Självklart vill jag vara med om utlottningen från min favoritbloggare i Månstad. Jag delar även på facebook! :-)

Kram Petra