onsdag 9 maj 2012

Veckans nyheter

Känns som om det är tätt mellan onsdagarna.
Idag är det återigen dags att visa de
nyheter jag lagt in i web-shopen
 i veckan.
Vi kör väl direkt...





Har fyllt på under rubriken
Nysilver och annat blankt.
Bland annat med lite nya skålar, 
fat och bestick!





Missa inte de underbara 
salladsbesticken...




Eller den fantastiskt fina thésilen
 med ställ.




Även denna fina samling finns
nu inlagd.




Vackra vita ljusstakar i rokokomodell.
Assietter Victor, såsskål i mönstret
Göteborg mm finns under sina respektive
rubriker under porslin.
Den ljuvliga spetsduken finns under textil,
och den gamla svarta ficklampan under
övrigt.
Lite närbilder...




Även denna blåvita samling finns inlagd!




Missa inte den fina väggfotogenlampan
och underlägget i porslin.




Lite nya figuriner finns inlagda och
dessa fina lampor.




Hoppas ni gillar det ni ser.
Titta gärna in i

Ha en fin onsdag!

Kram Pia



9 kommentarer:

Marie maräng sa...

Så mycke fina grejer som vanligt.. men dom vita ljusstakarna blev min favorit den här gången.

Så köp blev det! Längtar tills dom kommer ;)

Ha en bra dag!
Kram Marie

Mys och hemtrevnad sa...

fina grejer som vanligt...vad fin du var på vårängen....kramis semlan..ps grattis till vinnarna! ds

katha´s kortmakeri sa...

Så fina saker,jag föll för den underbara the silen.
Ha en fin dag!
Kram Katha

Snäckskalsdalen. sa...

Fina grejer igen!
Agneta kram

skifferhuset sa...

Som vanligt Pia, så fina saker! Fotogenlampan att hänga på väggen var så vacker! Kram Iréne

STENLYCKA sa...

Hej Pia!
Vet inte hur det har blivit hinner nästan aldrig skriva till dig. Vill säga att jag tänker på dig och tittar in i din butik ibland. Önskar dig en riktig skön helg.
Kram Raina

Eva Agnes sa...

Jag gillar verkligen veckans fynd. Så underbart vackert. Var hittar du allt?
Kram Eva Agnes

Monia - mamma till Tuvalie sa...

Hej =)

Var gärna med och tävla hos mig! Du kan vinna presentkort 300 kr hos batteriexperten, presentkort 400 kr hos lykka (köksredskap på nätet), presentkort 250 kr hos prylgrossen. Och du, nästa vecka startar jag en goodiebagtävling värd över 11 000 kronor, missa inte den!

Här hittar du alla mina tävlingar:
http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

* är du redan med och tävlar eller inte vill ha reklamkommentarer så ber jag om ursäkt :/

Drömliv sa...

Vilka otroligt fina bilder du tar! Jag har själv nyligen börjat blogga...men jag har bara en kamera som tar dassiga bilder :( Vad använder du för kamera?
Ha en fortsatt mysig lördagskväll...