fredag 22 mars 2013

Servettringar

Dags för lite nyheter i webshopen igen.
Massor av handvirkade servettringar
och ljusmanchetter är nu
inlagda.




Jag som är ute så mycket och köper in gamla ting 
har knappt sett dessa handvirkade hantverk
i Sverige.
Utan allt jag lagt in har jag köpt in 
i Danmark.




Jag skall erkänna att sticka och virka
har aldrig varit min grej.
Jag säljer dessa servettringar för 10 kr st.
Ni som kan virka skulle ni vilja
göra en sån här för det
priset?




De finns både till kaffeservetter
och större matservetter.
En otroligt vacker prydnad på det
dukade bordet.




Dessa handvirkade ljusmanchetter finns
också i webshopen.
Ni hittar både dem och servettringarna
under fliken textil/övrigt.




Kram Pia



4 kommentarer:

Marie maräng sa...

Wow.. så många fina,helt underbart hantverk!

Måste inte och kolla i shopen ;)

Önskar dig en trevlig helg!
Kram Marie

Sirpa sa...

Hej! Vad fina de är! Mycket jobb på de! Har en mysig kväll!
Kram Sirpa♥

Avslutat konto sa...

Jättefina... var på vippen att ropa hem åtta såna på tradera häromdagen! De är väldigt söta!

Du har minsann öga för det vackra!

Ha en fin kväll! Snart kommer värmen har det lovats.. DÅ du!

Kram L

Nyanser av vitt sa...

Superfint Pia.
Kram Agneta