lördag 15 maj 2010

Grattis!

Idag firar min blogg en månad!
Och vilken start jag fått...
Hade någon sagt till mig när jag
körde igång att det skulle
stå 667 st på räknaren
efter en månad så hade jag tittat
konstigt på den personen...ler...

Hade aldrig anat att det kunde vara
så här kul.
Nya bekantskaper, gulliga kommentarer,
för att inte tala om alla nya
underbara bloggar jag fått besöka
pga era kommentarer, och min nyfikenhet.
Tack snälla underbara ni!

Ja och sen var det då dags att dra en
vinnare i mitt allra första lotteri.
Är ni "NYFNIKNA?"

Jag bad min minsting Emil om hjälp,
och han visade sig gilla att
vara i blickfånget...




Och här är då vinst lotten...



Vinnaren är Therese med bloggen
Huset vid ån!
Stort grattis till de vackra
broderade kökshanddukarna!
Skicka mig din adress så skickar
jag dem på momangen.

Alla er andra önskar jag en fin
lördags kväll!
Kramar Pia

13 kommentarer:

Sirpa sa...

Hej Pia! Grattis till din blogg, du har jätte fina bilder! Och grattis Therese! Hoppas ni har lika soligt som vi har här i Örebro! Har det bra! Kram Sirpa

Norregård sa...

Grattis till Therese!!!
Vilken goding han är sonen;o)

Kram Malin

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till vinnaren Therse.1000 tack för en mysig tävling.vilken goding till son du har!!!!!Önskar dej en skön kväll Kramar Rita ♥

Country Hill sa...

Grattis till en månad i Blogglandia!
Visst är det roligt och så spännande att kolla om man fått några kommentarer.
Här har vi precis börjat röra om i tombolan jag avslutar mitt lotteri nu ikväll.
Kram Lena

Viola sa...

Grattis till dig och din glada vinnare, kram VIOLA

Mys och hemtrevnad sa...

Hej Pia! Grattis på månadsdagen och lyckliga therese för den fina vinsten. Har med hållt på en månad nu och tycker det är super roligt! Kramis semlan

Huset vid ån sa...

Hej min GOA BLOGGVÄN!!!!! Tusen Tack Snälla du för att jag vunnit så fina handdukar hos dig.....Jag är Superglad! Vilken bra start på dagen att få veta det....Jag hade lite ont om tid igår för bloggen eftersom det bjöds på så vackert sommarväder man vill så mycket annat då, så inte förräns idag kollade jag gårdagens kommentarer! Tack ännu en gång gulliga du och vilken sötnos som drog vinstlotten också, hälsa så mycket o Tack från mig! Ha en riktigt sköön söndag! Massor av Kramar Therese

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till en månad med blogg, och grattis till Therese, henne "känner" jag. Jag har helt missat att du haft utlottning. Rar son du har.
Kramar
AnnaMaria

Elsa och Helena sa...

Grattis till Therese...som hade den stora turen! En mycket charmig son har du:)

KRAM Helena

bakom berget sa...

Grattis till din vinnare! Hon måtte ha blivit jätteglad.
Jag har haft min blogg i snart ett år nu och det är ju bara sååå kul!
Hoppas du får en fin vecka!
Kram Åsa.

Penseldraget sa...

hej pia
stort grattis till den lyckliga vinnaren, och grattis till dig och din månad =)visst är de kul när räknaren tickar på och jag är säker att den kommer fortsätta göra de för dig..din blogg är kul och inspirerande
kramar pia

Fågel Blå sa...

Grattis till vinnarna!
0ch grattis till dej!
Hoppas du får en fin vecka!
Kram Kathrine

Tigris Predikantan sa...

Vilken son, skulle han inte passa som barnmodell för någon tidning? Han verkar tycka om att bli fotograferad *ler*!