torsdag 20 september 2012

Ruffiga bilder

Tänkte bjuda på lite fler ruffiga bilder.
Fotograferade veckans nyheter
framför en enormt vacker grånad och mossig
vägg som finns här nere vid gårdens
sågverk.




Och det är härligt att få ta lite bilder
i den mer ruffiga stilen men ändå
med höstblommor som mjukar upp det hela och
ger en höstkänsla.




Det är en av sakerna som är så kul med det
här jobbet att man kan få sväva ut
i stilar som man kanske aldrig skulle
komma på idén att använda i sitt
eget hem...




Igår stod jag och fotograferade i den mest
romantiska miljö med pärlor och spetsar.
Ja det är tvära kast och stora
kontraster, och jag älskar det!!




Snart kommer jag att berätta om en massa kul
uppdrag mm som jag skall ha framöver.
Utmaningar som sätter igång inspirationen 
rejält.




Men imorgon tror jag det blir en liten
lägesrapport från glashusbygget igen.
Jag hoppas det vackra vädret håller i sig under 
eftermiddagen så skall jag försöka hinna
med att börja måla fönstren utvändigt
och fota lite.



Önskar er alla en fin höstdag!

Kram Pia

1 kommentar:

Marie maräng sa...

Fin bilder du visar ... läckra kontraster!

Du är duktig!

Önskar dig en fin helg!
Kram Marie